sarariekkinen

lunch, finally!

Publicerad 2011-03-04 11:22:33 i Min vardag

Hej!
sitter här helt ensam med mina fyra datorer som vänner och äter lunch.
schysta vänner jag har som lämnar mig helt ensam va? haha, nevars.
dom skulle bara iväg och hämta lite tacos i matsalen, men jag hade ju med mig mat så jag orkade inte följa med dit.

nu har iallafall Mickan och jag gjort färdigt vårat teoretiska arbete, och även påbörjat det praktiska lite grann.
så efter lunch ska vi bara fortsätta med de andra tre slingteknikerna.
boring, men det måste göras.

är nog hemma runt halv fem idag, så då ska jag bara käka och därefter kommer Lina till mig, eller så går jag till henne, så ska hon fixa mitt hår.

aja, ska läsa lite bloggar nu i min ensamhet.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela