sarariekkinen

Ny kategori!

Publicerad 2011-03-03 21:55:25 i Uppsättningar

Hej!
tänkte att eftersom jag lägger in bilder på långhårsuppsättningar då och då, så kan det lika gärna få vara en egen kategori. Så nu har jag fixat det!
vet däremot inte hur man flyttar gamla inlägg till den kategorin? menmen.. från och med nu iaf hamnar de inläggen där.

men, har precis ätit ett stort lass med kycklingsallad, och guuuud va det va gott!
inte ätit det på evigheter, eftersom jag tröttnade lite på det ett tag då jag tog med det till varje cup på helgerna, men nu var det ett tag sen så det riktigt smälte i munnen.
får bli det tills lunch imorgon i skolan också, heh.

idag har vi iallafall bara jobbat med svinrygg på olika sätt, bilderna här nedanför visar en liten utveckling av svinrygg.
jag själv tycker inte att det är jättesnyggt, men det är lite fint ändå, beror väl lite på.
sov en stund efter skolan och sen stack jag iväg för fyspass på Korpen.
snacka om att hon körde ordentligt med oss nu när det va sista gången för den här vintern.. herregud.
känner redan träningsvärken komma krypandes lite överallt i kroppen!

men nu pep datorn om att batteriet är slut, så ska byta dator.
vi hörs imorgon! Puss!

BTW, uppsättningarna blir inte SÅ fina eftersom håret på dockorna är väldigt slitna etc. Speciellt på de här mörkhåriga dockorna som har varit med länge, haha. Så det jag vill komma fram till är att alla de där småhåren man ser, de skulle inte finnas på en riktig människa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela