sarariekkinen

2011-05-02

Publicerad 2011-05-02 11:15:31 i Min vardag

Hej!
har precis ätit KALL spaghetti med köttfärssås.. i den här skolan ska man alltså kunna ta med sig mat (ifall man inte vill äta i matsalen), men nu har dom tagit bort mikron så därför får man äta kallt.
hur sjukt är inte det då? att liksom säga att ni får värma maten och äta den, och så har dom tagit bort mikron?
tur att man kan äta i matsalen ca 1 gång i veckan..

meeen, jag ska inte sura bort det här inlägget!

har haft engelska/svenska nu på förmiddagen, har ju nationella på onsdag, så vi repeterade litegrann.
imorgon ska vi fortsätta repetera.. så nu har vi riktigt tråkiga lektioner.

anyways, efter lunch så ska vi ha matte.
första mattelektionen på väääldigt länge kan man ju säga!
tror inte vi haft matte på iallafall 3-4 veckor.

vet inte riktigt vad jag ska hitta på när jag kommer hem..
kanske ska sova eller annars så kanske det blir en promenad eller något.
en sväng på stan skulle inte heller vara helt fel!

men nu ska jag facebooka vidare!
hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela