sarariekkinen

2011-05-04

Publicerad 2011-05-04 20:53:45 i Min vardag

Hej! Nu har det varit lite sådär halv dålig uppdatering igen, men det är så svårt att uppdatera när jag inte sitter vid datorn så ofta här hemma. men lite update blir det nu iallafall! Igår hade vi ju besök på engelskalektionen, två killar från USA! Jämförde Sverige med USA i stort sett hela lektionen, fast det va ändå rätt kul! Sen åkte jag hem till älskling och myste med honom ett tag och därefter åkte jag hem och sen vidare till z för att träna. Fick träna när det snöade.. Känns som det är påväg att bli vinter igen, inte vår.. Men vi får väl se ifall våren kanske tittar fram snart, vädergubbarna har ju lovat lite mer värme framöver! Men idag då, hade nationella i engelska imorse, den skriftliga delen. Vet inte riktigt hur det gick, men sådär känns det. Hade säkert kunnat komma på något bättre att skriva, men det gick som det gick helt enkelt! Åkte hem till peemis vid två, sen stannade jag där någon timme innan jag åkte hem för att plugga. Är nästan helt färdig med matten nu, men ska göra resten på fredag tänkte jag. Sitter just nu och tittar på hockey, Finland - Schweiz. Inte alls intressant tycker jag då, men pappsen här bredvid gillar det så. Ska strax basta och sen hoppa ner i sängen. Trots att jag sov middag så är jag riktigt trött nu.. Men vi hörs imorgon istället, jobbigt att skriva med mobilen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela