sarariekkinen

2011-05-23

Publicerad 2011-05-23 11:30:10 i Min vardag

Hej!
gud va länge sen det var jag skrev något här i bloggen!
fast jag har faktiskt inte haft något internet hemma på typ en vecka så jag har en anledning.
men förhoppningvis ska vi koppla in det idag igen.

vi är iallafall färdiga med mitt rum nu och jag är suuuuupernöjd!
nu saknas bara lite nya möbler!

idag ska jag plugga ihjäl mig, men först ska jag hem till min bebis en stund.

men ska plugga litegrann nu innan jag ska ta bussen hem. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela