sarariekkinen

TRÖTT

Publicerad 2011-05-12 23:12:58 i Min vardag

Hej!
egentligen hade jag tänkt strunta i att skriva något nu..
men ifall jag inte börjar få rutin på att skriva så kommer det väl aldrig komma upp något här tillslut.

har suttit och gjort morgondagens inlämningsuppgift, så huvudet bara duuuunkar.
trodde det skulle vara superenkelt, och visst den här va lättare än den som vi lämnade in idag, men ändå..
aldrig att vi hade klarat av att göra de här två inlämningsuppgifterna på 2 dagar i skolan.
men nu är det gjort och jag hoppas på ett så bra betyg som möjligt!

träningen va väl ingen höjdar träning..
fick vara med på uppvärmningen, men direkt när vi körde igång en passningsövning fick jag gå av pga känningar på baksida lår.
sträckte till det lite på tisdagens match och eftersom vi har en viktig match på söndag så va det bättre att jag joggade lite lätt istället för att förvärra det.
menmen, så kan det bli. Ska vila fram till söndag nu!

och med det där säger jag godnatt! är helt slut.
hörs imorgon, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela