sarariekkinen

uppss

Publicerad 2011-05-10 22:20:07 i Min vardag

Bad update, jag vet!
vet faktiskt inte riktigt varför jag inte skrivit någonting, men antar att jag inte orkat eller något.

men, idag då.
hade nationella i engelska idag, läs och hörförståelse.
gick väl lite sådär med hörförståelsen, men läs gick nog rätt okej ändå!
efter skolan så åkte jag hem en snabbis innan jag stack iväg till Z för match.
mötte IFK Norrköpings div. 1 lag.. kan ju säga att dom va riktigt duktiga!
första halvleken höll vi 0-1, dock så blev vi trötta mot slutet av andra halvleken så då trillade målen in.
slutade 5-1, dock tycker jag att alla kämpade på riktigt bra! så vi gjorde en jäkligt bra match.
plus i kanten blev väl att jag blev utsedd till matchens lirare, så jag fick en plattång samt ett frisörschampoo.
inte helt fel faktiskt, iomed att min plattång gått sönder, haha.

kan ju ta lite kort om helgen också.
i fredag åkte jag hem till Kristin, vi köpte en jäkla massa godis och annat gott, sen satt vi och tittade på två filmer. åkte hem vid ett - halv två, så på lördan när jag skulle upp kl. 8 va jag rätt död.
skulle träna några småttingar på Z-parken, inte jättekul.. men kom upp tidigt iallafall så hann sola rätt mycket när jag kom hem.
på lördagen kom älskling till mig vid sex, sen vid sju åkte vi ner till stan för lite käk på zhenwei (??) och därefter cykla vi till bion för att titta på FAST FIVE - den som inte sett filmen, SE DEN!
galet jäkla bra film asså!

men njae, imorgon väntar en onödig dag i skolan.
men vi hörs imorgon under dagen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela