sarariekkinen

I sängen

Publicerad 2011-11-16 22:15:15 i Min vardag

Hejhej!
Har precis krupit ner i sängen för att sova.. Känns som jag skulle behöva sova ett helt jävla år för att någonsin kunna bli pigg igen, men det har jag ju inte riktigt tid med så 7 timmar får räcka för min del.

Anyways!
Hade naturkunskap imorse och då fick vi reda på att vi ska ha ytterligare ett prov och dessutom ska vi ha en muntlig redovisning till v. 49! Älskar mitt liv.

Imorgon och på fredag ska vi fortsätta jobba med långhårsuppsättningar. Kanske att det blir lite friare nu de här sista dagarna, men vi får se. Tar iallafall bild ifall jag blir nöjd!

Nu känner jag att klockan bara flyger iväg.. Hörs imorgon, förhoppningsvis med en bild på en jäkla snygg uppsättning! Nattinatti!

Såhär ser jag ut just nu, osminkad och gaaaalet trött! Söt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela