sarariekkinen

Ny kategori!

Publicerad 2011-11-14 20:48:27 i Hårprodukter

Hejhej!
tänkte att jag skulle skapa en kategori som heter "Hårprodukter" här och berätta lite om vad jag använder och sådär. Kanske kan va kul!

Eftersom jag var färgmodell på en av Lorèals färgkurser förra veckan, så fick jag idag ett färgbevarande schampoo och balsam för att kunna behålla färgen. Just de 3 första veckorna efter en färgning är det väldigt viktigt att använda färgbevarande produkter för att färgen ska låsa sig inuti hårstråt ordentligt.
Schampoot och balsamet är ur serien Vitamino Color och är alltså färgbevarande.

Tänkte även att när jag ändå var igång så skulle jag testa en ny produkt som kommit till Loréal. Den liknar Revlons färgbomber och är en slags inpackning med färgpigment i. Inpackningen heter Chroma Care och finns i flera olika nyanser, men den jag valde att köpa är Gold eftersom jag vill behålla den guld/beiga färgen som jag nyligen färgat. 

Det va allt för idag. Kan berätta lite om mina oljor, serum och andra produkter någon annan dag. Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela