sarariekkinen

Plugg

Publicerad 2011-11-04 14:32:34 i Min vardag

Hejhej!
Älskling åkte precis hemåt med bussen så nu är det dags för mig att sätta igång med plugget!
ifall jag pluggar lite varje dag fram till provet så borde jag ju klara det.

Peemis kom till mig rätt sent igår, men vi lagade lite mat och sen la vi oss i sängen och tittade på PB!
Inte många avsnitt kvar av säsong 3 nu.. men sen har vi ju säsong 4 med, hihi.

idag lagade jag mat till frukost eftersom sötkorven inte tycker om frukost.. kan ärligt säga att det brukar bli mycket godare när Peem gör maten, menmen.. det dög iaf!

nu ska jag slå på spotify och ge järnet i en timma eller så. Puss!


Linnéa och jag förra vintern.. Söta va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela