sarariekkinen

Upps

Publicerad 2011-11-07 08:47:38 i Min vardag

Hejhej!
Glömde visst bort att blogga i helgen.. Men jag har inte gjort så mycket ändå.
Klippt mig, lärt mig spela FIFA 12, pluggat och umgåtts med min älskling.

Nu är iallafall lovet slut och det är dags för skolan igen, skoj!
Börjar iallafall dagen med en sovmorgon, så det va väl ett litet plus.
När jag kommer hem ska jag spendera hela dagen i sängen med mina naturkunskapsanteckningar, woho. Hade tänkt skriva med min godispåse med, men nu är det vanlig vardag igen så nu är det bara att hålla emot.

Anyways.. Tror bussen kommer snart. Vi hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela