sarariekkinen

www.fargadelinser.com!

Publicerad 2011-11-16 10:37:59 i Min vardag

Hej! 
Är du sugen på att byta ögonfärg? Isåfall bör du passa på att kika in på www.fargadelinser.com!
Det är just nu kampanjpris med 40% på alla färgade månadslinser från Freshlook och Expressions!
Ett par Freshlook eller Expressions månadslinser kostar endast 149kr/par (kostar i vanliga fall ca. 249kr/par).
Linserna finns både med och utan styrka.

Freshlook Colorblends Pure Hazel  Utan Styrka   1 par

Har du tröttnat på dina mörka bruna ögon och skulle vilja ha en ljusare brun färg?
Då är dessa Freshlook Colorblends Pure Hazel perfekt för dig - Endast 149kr/par!

Klicka bara på den här länken så kommer du direkt till produktsidan:
http://www.fargadelinser.com/fargade-linser-utan-styrka-alla-fargade-linser-freshlook-colorblends-pure-hazel-utan-styrka-p-377.html

Här köper du färgade linser hos fargadelinser.com!
www.fargadelinser.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela