sarariekkinen

20:40

Publicerad 2011-10-03 20:40:36 i Min vardag

Hej!
har stått och försökt få till bra bilder på kläderna i en halvtimma ungefär, sen när jag gett upp med det och helt enkelt bara tagit några bilder, ja vad tror ni händer? Internet laggar fast och jag kan inte lägga upp några bilder här. Men jag får helt enkelt göra det imorgon i skolan!

Idag fick vi slutade en timma tidigare så när jag kom till stan så gick jag en sväng för att göra en hemuppgift, misslyckades rättså illa med den, så jag får försöka lösa det imorgon..
sen när jag kom hem däckade jag i soffan efter att jag fått i mig lite käk.
inte bra med tanke på att jag hade planerat in en joggingtur och lite pluggtid!
men jag får helt enkelt skjuta upp dom planerna till imorgon, åtminstonde plugget.

nu tänkte jag ta mig en dusch och sen ska jag lägga mig.
har heldag imorgon så jag är inte hemma förens halv fem.. skoj.

hörs då! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela