sarariekkinen

Hos älskling

Publicerad 2011-10-19 18:55:11 i Min vardag

Hejhej alla!
vilket fiiiint och soligt väder vi fick idag i Motala? Eller vad säger ni? .. not
dom har lovat fint väder resten av veckan, inklusive idag, men än har jag inte sett någon sol.

men den kanske tittar fram imorgon eller någon annan dag.

idag har jag haft fullt upp på praktiken! jag fönade volym på en docka och så fick jag testa på att göra herrvågor på en herrdocka. Har aldrig gjort herrvågor tidigare, så det var faktiskt kul att få testa på! Det är en jätteviktig del på gesällen så man kan aldrig börja öva för tidigt inför den.

anyways.. imorgon är det en lugn dag för mig. har inget inbokat, men det blir väl förmodligen en permanent då.
sen ska jag och mami på handledarkurs så jag får sluta ca 20 min tidigare än vanligt, yeyeyey, haha.

nu ska Älskling och jag titta på ett PB avsnitt innan jag måste dra mig hemåt..
hörs senare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela