sarariekkinen

HÖST

Publicerad 2011-10-10 18:13:48 i Min vardag

Hej!
nu känner man verkligen att hösten är här.. mörker, regn och rugg ute. Fy

Idag har jag varit väldigt hurtig trots att vädret egentligen gjort att jag velat ligga i sängen med en bok och bara höstmysa.
tog ett pass hos min moster i hennes lilla hemmagym, riktigt skönt att verkligen få ta i.
sen tog jag en promenad ner till stan med vovven och Lina för att låna några böcker.. lika bra att samla på sig ett par nu när det är så trist väder ute.

Ikväll ska jag bara ta vara på min lediga dag och bara ta det lugnt. Redan sovit en stund så ikväll blir det nog fotbad, läsa och basta.
hörs kanske senare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela