sarariekkinen

I sängen

Publicerad 2011-10-20 22:33:05 i Min vardag

Hej!
Idag har jag inte alls haft tid att uppdatera någonting.. I förmiddags så slingade en elev på min praktiksalong min utväxt - supernöjd! Sen la vi i en toning i hennes hår för att få det mer åt det vita hållet.. Därefter sprang jag ut på lunch med Linnéa och Julia! Blev kinabuffe på Zhenwei! Helt underbart gott! Sen blev det mest att stå och kika.. Det va en tjej som ville ha en galauppsättning, så det va lite kul att kika på.
Slutade lite tidigare för att gå på handledarkurs kl 18-21.20 med.. Kul, haha.

Imorgon blir det nog en lugn förmiddag, sen har jag bokat Kristin som färgmodell! Så vi ska slinga hennes hår lite ljusare.. Ska bli kul!

Men nu mååååååste jag sova.. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela