sarariekkinen

friday night

Publicerad 2011-10-09 16:28:35 i Min vardag

Hej!
ska alldeles strax ta mig något att äta, men först tänkte jag berätta lite kort om fredagskvällen.

först möttes alla tjejer hos Ida för att förfesta lite och hämta blommor till våra tränare som tack.
därefter gick vi gemensamt till Harrys för att titta på fotboll och äta tillsammans med herrlaget.
vid 22 skulle alla under 18 dra sig hemåt, men jag stannade kvar med några från laget och hade skitkul hela natten!
dansade med alla gamlingar på dansgolvet (det va +30 i fredags) och sen gick vi till Hugos en sväng och dansade loss där! hade en grymt rolig kväll/natt!

igår kom Älskling till mig vid 15 och vi tog det lugnt hela dagen, haha..
tittade på PB och åt thaimai, mys.

idag har vi hunnit med en joggingrunda i skogen och jag ska hoppa in i duschen och sen ska vi äta.
slapp söndag idag med andra ord. imorgon är jag ledig, så då tar jag sovmorgon!

här är två bilder från i fredags, de andra bilderna är inte bloggbara ifall man säger så, haha.
Puss!




Bästa Kristin och jag :)


Lilla Venera och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela