sarariekkinen

Påväg hem

Publicerad 2011-10-06 13:06:18 i Min vardag

Tja!
Tror ni jag är lycklig eller? Hittade skorna i en affär här i Linköping, så Mami ska köpa dom åt mig imorgon. Och dessutom så fanns den svarta transparenta skjortan i S så jag bytte ut den jag köpte förra veckan!

Just nu sitter jag på bussen med Christian, tar väl en timma sen ska jag till stan och sola. Sen kanske jag ska testa ett färgbalsam på mitt hår.. Fårse ifall jag hinner!

Ska även hem till peem en sväng senare med :) så idag har jag fullt upp!

Nu ska jag äta min lunch! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela