sarariekkinen

Regn

Publicerad 2011-10-18 22:20:52 i Min vardag

Hej!
Idag har det nog varit det sämsta vädret man kan ha på en ledig dag! Det har regnat konstant HELA dagen. Vilken otrolig otur med vädret man kan ha! Jag som planerat en hel del struntade i allt och stannade hemma och läste en bok i stort sett hela dagen. Sen åkte jag hem till älskling för lite PB-maraton och så även lite fotboll. Men det va väl mysigt det med!

Imorgon är det 9-18 som gäller! Tufft men hoppas på att det kommer in lite roliga kunder. Annars kan det nog bli lite långtråkigt..

Men nu ska jag väl sova.. ska försöka mobilblogga någon gång imorgon! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela