sarariekkinen

Svenska

Publicerad 2011-10-11 13:20:56 i Min vardag

Hej!
sitter just nu och tar det lite lugnt.. blev färdiga med svenskauppgiften precis så strax ska vi väl knalla in i klassrummet och se efter vad vi ska hitta på nu.

Blev en riktig myskväll i soffan igår.. tittade på tv med mami och bara tog det lugnt. Bestämde även att vi ska på thaimassage någon gång i slutet av månaden - gött! hihi

Idag har jag sprungit runt på stan och ställt massa frågor till snälla och lite tjurigare tanter. Skoj!
Doch så va det iskallt ute så efter en timma så satte vi oss på Mcdonalds och åt lite..
tror det är dags att ta fram vinterjackan snart! synd när jag precis beställt en ny skinnjacka jag tänkt ha till hösten. men det verkar som att det är aningen för kallt för det!

aja.. efter skolan ska jag hem till min bebis så ifall jag inte får igång bloggappen på mobilen så blir det inget mer inlägg förens i halvlek under Emkvals matchen ikväll eller något. Ha det bra så länge! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela