sarariekkinen

Höstsol!

Publicerad 2011-09-29 15:51:26 i Min vardag

Hej alla fina!
idag har det ju faktiskt varit riktig sommarvärme ute! eller ja, inte riktigt kanske.. men nästan.
vädret kunde inte komma mer lägligt iomed att jag slutade kl. 11 idag, woho.

har hunnit med en hel del idag faktiskt.
i skolan har vi börjat klippa klassiska herrfrisyrer, jävligt svårt men det går framåt åtminstonde.
nästa vecka ska vi ha med oss modeller till skolan, så då får min lillebror följa med och få håret avklippt.
och veckan efter nästa vecka ska vi ha med oss modeller igen, så då är det Peems tur (tror jag).

utöver att klippa så har jag solat, gått med Eddie, beställt hem skolfoton och läst tidningar.
ikväll väntar lite fotbollsträning i det fina vädret och därefter ska jag kolla på Idol!
brukar inte titta på Idol, men har fallit lite för det iår.. Olle är en av mina favoriter.

annars då? har väl inte så jättemycket på hjärtat egentligen, kände mest bara för att skriva något.
ska ladda ner någon bloggapp Linnéa pratade om, så ska vi se ifall jag kan komma ihåg att uppdatera lite oftare.

later!


min fina vovve, Eddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela