sarariekkinen

Söndag

Publicerad 2012-04-22 21:15:24 i Min vardag

Hejhej!
Är det jag som gillar att uppdatera på söndagar eller? såg att sist jag uppdaterade var för exakt en vecka sen!

Idag var det seriepremiär, första matchen var mot Rimforsa och slutade 1-1 - Inte alltför illa ändå.
innan och efter matchen har jag bara tagit det lugnt.. målade dock naglarna nyss (vitt & glitter).

I veckan som gått har det nog inte hänt så mycket, inget speciellt som jag kan komma ihåg iallafall bortsett från att jag i fredags var i Ullared med Linnéa och shoppade loss, hittade lite smått och gott som jag kan lägga upp här när jag kommer ihåg att ta kort.

Tänkte poppa lite popcorn nu! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela