sarariekkinen

Söndag!

Publicerad 2012-04-08 15:15:13 i Min vardag

Åh så var även denna påsk slut! Gud va skönt, haha.

Igår hade vi påskbord här hemma, så då kom syrran och barnen. Sen fick vi även lite andra gäster på kvällen så då blev det fest här hemma, men jag och Kristin tittade på film och pratade. Väldigt behövligt eftersom vi inte träffats på evigheter!

Ska väl alldeles strax börja promenera ner till Charlottenborg för att umgås lite med honom. Hans syster är hemma med hennes lilla dotter, så vill träffa dom.

Men ja, hade väl inget speciellt att säga. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela