sarariekkinen

SUNday!

Publicerad 2012-04-15 11:42:46 i Min vardag

Hej!
Vaknade av solsken och än så länge skiner den fortfarande! Igår var det jättebra väder, så jag hoppas det fortsätter iomed att vi har en träningsmatch lite senare i eftermiddag.

Igår kom Peemis hit, så det blev väl mestadels lite myspys framför tvn. Men vi gick ut en stund och testade mina nya fotbollsskor, hehe. Vet inte riktigt ifall det blir dom idag eller inte, kanske en halvlek.

Anyways, imorgon är det skola igen.. Som jag längtat, not.

Tror jag ska duscha och fräscha till mig lite! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela