sarariekkinen

Why?

Publicerad 2012-04-14 00:42:27 i Min vardag

Hej!
Efter ännu en kväll med Linnéa och en massa gottigheter så ligger jag här i matkoma, igen. Förstår inte varför vi alltid ska trycka i oss så mycket mer än vad vi egentligen får plats med.. Menmen, jag har åtminstone haft en jäkligt rolig kväll så det väger väl upp det hela ;)

Tidigare idag hade jag en körlektion som gick jättebra, sen har jag också varit hos peem och umgåtts med honom.

Imorgon ska jag hämta mina nya fotbollsskor (de andra var för stora), så förhoppningsvis kan jag ha dem på träningsmatchen på söndag.

Men nu ska jag fan i mig sova bort koman! Vi hörs! Natti!

Söta tjejer en dag för länge sen.. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela