sarariekkinen

First day

Publicerad 2012-08-21 17:13:20 i Min vardag

Hejhej!
Första dagen avklarad och det gick väl ganska bra. En dag mindre kvar av trean, haha. Hade mest info idag och så planerade vi nollningen. Testade även att göra blåa toppar (dipdye) som jag varit sugen på ett tag, men det var inget för mig så på torsdag ska jag göra ombre. Måste ju göra något stort någon gång under dessa tre åren, kan inte hålla på och fega med mina slingor hela tiden.

Ikväll är det träning som väntar, så jag hoppas att jag kan somna snabbt ikväll. Är helt slut efter den här lugna dagen, så vill inte veta hur trött jag är efter två dagar haha.

Härs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela