sarariekkinen

Godnatt!

Publicerad 2012-08-11 23:07:10 i Min vardag

Hejhej!
Idag har det varit fullt upp hela dagen, så jag tänkte faktiskt krypa ner bredvid Alex som valde att sova i min säng inatt! Det är första gången han vågar göra det, han brukar alltid sova i mammas säng.. Men ja, han blir stor han med!

Har iallafall hunnit med fotbollsträning, lite solning, lite bad (iiiiskallt!!!) och så lite tvtittande med lite gott! Hade tänkt basta också men vi har 28° här i huset så jag skippade det, haha.

Tänkte mest bara säga godnatt! Puss

Inte bara jag som är helt slut efter den här dagen, Alex somnade i bilen ganska så snabbt när vi va och handlade.. Haha, söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela