sarariekkinen

Goodnight

Publicerad 2012-08-21 22:07:27 i Min vardag

Hej!
Har precis bastat och smörjt in mig så nu känner jag mig fräsch igen efter det svettiga träningspasset. Skönt!

Imorgon har jag skola hela dagen sen väntar ett arbetspass med laget för att tjäna in lite pengar till lagkassan. Blir nog en lång dag, men orkar jag ska jag ta en sväng på löpbandet när jag kommit hem.

Annars vet jag inte riktigt vad som händer i veckan! Ska iaf försöka hålla igång träningen så jag inte tappar konditionen som jag äntligen jobbat upp lite. Förhoppningsvis hinner jag träffa en och annan vän med.

Men nu ni, nu är det läggdags! Vi hörs, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela