sarariekkinen

Weekend

Publicerad 2012-08-19 21:51:48 i Min vardag

Hej!
Sommarlovet är väl i princip slut nu, har morgondagen att se fram emot men sen är det över. Förstår inte hur det kunde gå så snabbt, men nu är det sista året kvar bara sen är jag färdig med skolan.

I fredags åkte jag och några kompisar till västkusten för att tillbringa helgen i en sommarstuga. Vi kände att vi behövde göra något så vi åkte dit. Det var iaf ett supermysigt ställe vi var på i Falkenberg och vi hade riktig tur med vädret. Hann även bada i havet en sväng! En lyckad helg var det verkligen!

Ikväll ska jag inte göra någonting, men imorgon ska jag springa lite. Efter den här slapphelgen behövs det verkligen!

Vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela