sarariekkinen

Ledig!

Publicerad 2012-02-06 13:09:43 i Min vardag

Hejhej!
Blev lite ont om bloggande i helgen, men jag ville passa på att umgås med min fina när vi väl hade tid!

I lördags hade vi öppet hus på skolan. Det var några som hade anordnat en UF-mässa i samband med det, så vi fick ställa ut våra företag. Väldigt ovärd dag iomed att det knappt kom något folk.

Resten av lördagen och även söndagen umgicks jag med Peemis! Tittade färdigt på PB, åt kebab och bara myste till det!

Idag fick vi vara lediga så jag sov ut riktigt ordentligt, även fastän man inte skulle kunna tro det eftersom jag fortfarande är helt sjukt trött! Men ska försöka komma ut en sväng i kylan för att piggna till. Ikväll blir iaf det styrkepass med laget! Känns riktigt bra!

Nu ska jag fräscha till mig lite.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela