sarariekkinen

Morgonpigg?

Publicerad 2012-02-28 06:43:10 i Min vardag

Näää, skulle inte tro det. Låg och drog mig i sängen alldeles för länge så jag hann bara slänga i mig frukosten, borsta tänderna och sen springa iväg till bussen.. Hatar att åka till skolan såhär tidigt.

Igår var jag hos tandläkaren och lagade min tandställning för andra gången på två veckor.. Ganska irriterande att spännena lossnar hela tiden, annars kan jag faktiskt inte påstå att det är så farligt att ha tandställning.

Träffade också min pojkvän en stund innan jag åkte hem för att ägna hela kvällen till att plugga. Kom inte i säng förens lite innan tolv och jag som vanligtvis lägger mig vid tio, var heeeelt slut då!

Men nu ska jag byta buss, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela