sarariekkinen

Friday!

Publicerad 2012-01-27 23:12:17 i Min vardag

Hej!
Ligger i sängen och försöker få tag på lite av John Blunds sömnpulver, men än så länge har han inte svängt förbi.

Jag har blivit sjuk, igen. Tredje gången jag är sjuk den här vintern och jag brukar aldrig bli sjuk! Gillar verkligen inte det här med feber, man har ju ingen kraft att göra något!

Men annars då? Idag var det min tur att vara i salongen, fick klippa min allra första kund! Och det va inte vem som helst, jag fick klippa självaste rektorn, haha. Nervöst var det, men det gick bra ändå! Skönt att ha testat en gång åtminstone.

Nu ska jag somna in till Röd Drake tänkte jag, imorgon väntat 25 års kalas!
Hörs! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela