sarariekkinen

Hupsis..

Publicerad 2012-01-24 21:53:29 i Min vardag

Hej!
Nu har Linnéa tjatat om mitt bloggande tillräckligt länge, så jag antar att jag får ta tag i det här nu igen!

Hade sovmorgon imorse till kl 12 så det var helt underbart. Dock gick ju bussen 10:20, men när man kan sova en timma till på bussen så är det faktiskt inte så illa!

Hade bara svenska i skolan sen åkte jag hem till min fina pojke och myste! Nu har jag precis gjort lite hemmaträning och bastat lite! Kan ju inte säga att det va helt fel.

Men nu ska jag göra mig färdig för sängen, vi hörs imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela