sarariekkinen

I sängen

Publicerad 2012-01-31 22:32:07 i Min vardag

Hej alla glada, fina och förmodligen trötta!

Ligger i sängen just nu helt utslagen. Körde nämligen en stund på löpbandet förut och lite styrkeövningar efteråt. Känner mig helnöjd med dagens prestation! Frågan är dock hur länge löpbandet förblir roligt? Haha, brukar ju inte ta mycket längre tid än 2-3 veckor innan man kommer in i sina gamla vanor.. Men den här gången ska jag banne mig inte ge upp!

Anyways, hade egentligen ingenting att skriva.. Ska försöka uppdatera lite tidigare imorgon! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela