sarariekkinen

Trött!

Publicerad 2012-01-26 20:25:06 i Min vardag

Hej!
Ligger i mammas och pappas säng just nu. Läste precis ut Zlatan-boken, och jag kan inte säga annat än att den va otroligt bra! Oavsett om man gillar Zlatan eller inte, så är boken riktigt intressant att läsa. Så ifall ni vill ha något riktigt bra att läsa, läs den!

Idag är det ju torsdag och numera innebär torsdagar praktik! Är fortfarande på Franzéns hårglädje, så mina kära vänner som läser detta, klipp och färg/sling/ton eller ifall ni bara vill fixa till håret lite - sväng förbi!

Tyvärr så är jag faktiskt helt slut och dessutom vaknade jag med feber imorse.. Men ska köra lite lättare hemmaträning och sen blir det nog sängen direkt efter duschen!

Vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela