sarariekkinen

Godnatt!

Publicerad 2012-07-15 00:02:26 i Min vardag

Hej! Hur orkar folk jobba 5-7 dagar i veckan? Jag har jobbat två dagar i rad och är redan helt slut.. Fast det kan ju bero på att jag inte fått speciellt mycket sömn eftersom det hänt så mycket hela tiden. Men det kommer jag inte få inatt heller.. Imorgonbitti vid kl 8 bär det av mot Liseberg! Vi är fyra stycken som ska dit över dagen för att ha kul. Hoppas på skapligt väder! Men ska jag orka köra dit så kanske jag ska sova nu.. Vi hörs förmodligen inte imprgon, men jag kanske lägger in något nån gång under dagen! Godnatt! Det var den här bilden som skulle laddats upp imorse när jag skrev om frukosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela