sarariekkinen

Godnatt!

Publicerad 2012-07-08 00:10:07 i Min vardag

Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! Vi har varit hos Marko hela eftermiddagen och kvällen och bastat och suttit på hans terass, supermysigt (med undantag för alla mygg såklart). När vi åkte hem så blev det även lite bastu här hemma, eftersom det är vår sista kväll här. Imorgon är det städning som står på schemat, sen har vi en 6-7 timmars bilresa framför oss! Härligt.. Not. Menmen, ska måla färdigt mina naglar nu, sen ska jag försöka sova. Hörs när jag är i Sverige igen (måndag förmiddag). Ha det bra så länge! Godnatt! Markos sommarstuga ligger precis i en vik, så det är riktigt mysigt. Här är två bilder från bryggan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela