sarariekkinen

Hemfärd

Publicerad 2012-07-08 10:15:43 i Min vardag

Hej! Alldeles strax ska vi lämna stugan, sen blir det en lite kaffepaus hos farmor och sen är det dags att påbörja resan hemåt! Även fastän jag har haft det bra här i Finland så tröttnar man efter ett tag. Finns inte alltför mycket att göra, men vi har haft tur med vädret åtminstone (sol varje dag tills nu). Nu vill jag bara träffa mina vänner och alla där hemma, få sova i min säng och få gosa med min vovve och kissemiss.. Men än är det ett tag kvar! Hörs på måndag igen, puss! Såg en liten ödla igår hos Marko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela