sarariekkinen

Läggdags

Publicerad 2012-07-31 22:11:01 i Min vardag

Hej! Trots att jag var ledig igår så hade jag fullt upp. Peem och jag åkte runt överallt (kändes det som) sen träffade jag Kristin en stund på kvällen. Hon har äntligen fått en iPhone (!!!!!) så vi spelade templerun, ritagissa och solitaire hela kvällen! Blev dock en sväng i bastun med. Idag var jag i Skavsta och hämtade min moster och hennes sambo. Det är ju av dem som jag lånat audin av så det var bara att säga hejdå bilen. Hann inte mycket mer än att komma till Motala igen innan det var dags att börja jobba. Bara halvdag idag så det gick fort! Imorgon är jag ledig och då är det skänningemarken som gäller. Får se ifall det är något att ha :) Nu ska jag iaf göra mig redo för sängen och sätta på en film, galet trött! Puss Jag på kryssningen i nya blåa klänningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela