sarariekkinen

Sooooool!

Publicerad 2012-07-04 19:32:08 i Min vardag

Hej alla fina!
 
Idag har det varit så sjukt bra väder här i Finland, så jag har bara njutit. Jag Ä L S K A R verkligen sommaren!
På förmiddagen/dagen solade jag på altanen ett par timmar, sen åkte vi iväg för att hälsa på några släktingar.. Hann tyvärr inte sola så länge som jag ville, men hinner nog sola en timma eller två imorgon med, innan vi åker till farmor för lite lunch.
 
Snart är den här veckan över, så då kommer jag hem. Har massor saker jag vill hinna med att göra innan sommarlovet är slut, bl.a. vill jag åka till Liseberg, åka ut med båten (många gånger), åka på roadtrip och såklart festa! Saknar verkligen alla där hemma, så när jag kommer hem ska jag åka till alla och bara krama ihjäl dom. Haha..
 
Anyways, ska slå på en film nu.. Kanske hör av mig senare igen! Puss!
 
btw, ifall ni har tråkigt så titta på "En gång i Phuket", tyckte den va riktigt bra/rolig. Och jag brukar inte gilla svenska filmer.
 
Fina bästis och jag på midsommar, miss yoooou.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela