sarariekkinen

Tröttis

Publicerad 2012-07-17 20:16:47 i Min vardag

Hej! Jag höll på och skrev ett inlägg tidigare idag när det inte fanns något att göra, men självklart får jag massa jobb direkt när jag tänkt ta en paus haha.. Idag har det iaf gått bra på salongen, hade en klippning på förmiddagen och en på eftermiddagen. Båda två blev bra! Imorgon är jag ledig så jag ska umgås med Kristin som äntligen kommit hem från västkusten! Blir förmodligen en sväng på stan och sen ska vi äta något gott på kvällen. Myspys, saknat henne! Ska ta och vila en stund nu innan jag måste ut till tvättstugan igen (lånar Peems tvättstuga för att tvätta mina täcken och sådär)! Hörs! Puss! Krulltott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela