sarariekkinen

Update!

Publicerad 2012-07-29 17:25:13 i Min vardag

Hej! Det har varit väldigt dålig uppdatering från min sida under helgen, men jag hade inte riktigt lika bra tillgång till internet på kryssningen som jag har här hemma. Anyways, kryssningen var superlyckad. Blev lite shopping och även lite fest. Det bästa var nog att det hände något och att man fick komma iväg en sväng! Har lite bilder från kryssningen, mm de kommer upp efter träningen. Här är isf den klassiska pussbilden peem och jag alltid tar på våra kryssningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela