sarariekkinen

Utgång!

Publicerad 2012-07-11 16:48:51 i Min vardag

Hej! Igår hade jag fullt upp hela dagen, så därför hann jag inte blogga. Men nu tänkte jag uppdatera er lite kort iaf! Tjänade lite pengar igår på att fixa min mosters hår (klipp+/sling), sen körde jag dem till flygplatsen och sen åkte mamma och jag hem med audin!! Åh, underbar känsla att ha en bil igen :)! Kan lägga upp en bild senare :) Idag har jag borstat vår hund och gjort honom lite fin, sen passade jag på att städa mitt rum och nu ska jag snart göra iordning mig lite. Funderar på att åka och sola en snabba, men får nog skippa det (dålig ekonomi haha). Anyways, har sett fram emot en utgång så jag är riktigt taggad inför ikväll! Tror det kommer bli grymt. Vi hörs senare, puss! Lilla bebis som får sig en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela