sarariekkinen

Tisdag!

Publicerad 2012-05-08 09:44:43 i Min vardag

Hej alla fina!
Nu är väl våren här på riktigt va? Sol varje dag och vissa dagar är det riktigt varmt och skönt ute.

Igår var jag i Norrköping för att gå på Riskettan och köra halkan. "Klarade" båda så det är skönt att ha det gjort!

Nu ska jag alldeles strax till tandläkaren för att sätta dit en tandställning i underkäken.. Tror även jag ska spänna där uppe, men är inte säker. Antar iallafall att jag kommer vara ganska öm i munnen de kommande dagarna.

Ikväll är det dessutom nästsista teorilektionen för min del, så jag ska väl spendera resten av dagen där och sen vidare hem för att plugga lite.

Anyways, nu ska jag pallra mig bort till busshållsplatsen! Puss

Härlig bild från Valborg på Elin och Kristin! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela