sarariekkinen

Update

Publicerad 2012-05-21 08:17:46 i Min vardag

Heeeej!
Väldigt längesen jag skrev så jag tänkte uppdatera er lite kort, haha.

I onsdags förra veckan fyllde jag 18(!!!!!) så på kvällen gick jag ut med två tjejkompisar och hade en riktigt rolig kväll!

I lördags hade jag "kalas" här hemma så då kom det lite folk hit för att äta tårta och sådär.. Sen på kvällen hade Linnéa planerat en överraskning till mig. När jag kom hem till henne hade hon gjort en superfin drink, smält choklad och lagt fram bl.a. Jordgubbar som vi skulle doppa i chokladen (mmmmm). Sen begav vi oss in till lkpn där hon bokat bord på en kinarestaurang, där satt vi några timmar och åt god mat och pratade. Men de stängde vid 22 så då gick vi ut på stan och gjorde lkpn osäkert!! Haha, nävars, vi satte oss på en uteservering och tog varsin drink ;)

Nu har jag bara två veckor kvar i skolan, sen har jag soommmmarlov! Så nu hoppas jag dessa två veckor flyger fram så jag kan få sova ut och kanske sola lite!

Här är lite bilder från lördagskvällen:





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela