sarariekkinen

Onsdag

Publicerad 2012-11-28 22:26:42 i

Hej!
Att helgen skulle vara över så snabbt trodde jag aldrig, och att den här veckan skulle gå så snabbt! Galet, snart jullov och allt ju!

I veckan har det väl inte hänt allt för mycket, mest skola och sådär. Träffade Lovi för en fika på ströget igår och motiverades att börja träna ordentligt igen. Hon kör på så in i den, så det gav mig en liten kick! Fast efter springturen igår kände jag att min fot som jag stukade för ca en vecka sen inte är riktigt bra än, så jag vilade idag för att köra ordentligt imorgon igen!

Imorgon har jag praktik, ska bl.a. klippa skägg och sådär. Andra gången jag gör det på en människa så det ska bli kul!

Men nu ni! Sovdags! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela