sarariekkinen

Still sick

Publicerad 2012-11-13 15:21:25 i

Hej!
Jag har nu haft ögoninflammation i en hel vecka.. Vet inte börjat hade det sist, men jag trodde det var något som gick över på en dag eller två.. Menmen, idag tog jag mig ner till Apoteket för att bli av med inflammationen en gång för alla. När jag ändå var där passade jag på att köpa en hudkräm mot akne, min hy blir tusen gånger sämre under vinterhalvåret så därför tänkte jag testa basiron 5% för att se ifall den blir bättre. Jag har väl egentligen ingen riktig akne, men ändå, kan man bli av med det lilla man har så är jag glad! Återkommer med resultat.

Annars då? Va hemma från skolan idag med, iomed ögoninflammationen så kan jag inte sminka och vi håller just nu på med just en sminkkurs. Typiskt mig att missa den, men den fortsätter på fredag så då ska jag banne mig vara frisk.

Har inte kunnat träna på snart en vecka heller så jag känner mig som en boll. Hatar att ha massa träningsmotivation men att inte kunna göra något åt det.. Så fort jag blivit frisk ska jag börja träna igen.

Måste även plugga lite idag, men det för bli efter lunchen. Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela