sarariekkinen

Effektiv dag!

Publicerad 2012-10-10 21:11:22 i Min vardag

Hej!
Från att igår ha varit i skolan en halv dag och sen sovit resterande tid av dagen så har jag idag hunnit med sjukt mycket! Har varit i skolan en hel dag och rullat flera permanenter, efter skolan har jag pluggat och sprungit. Första gången på evigheter jag sprungit 5km och fan så bra det känns! Trodde faktiskt inte jag klarade av det längre iomed att jag knappt har tränat något på flera månader, men det gick! Skönt!

Nu ska jag alldeles strax göra mig redo för sängen. Imorgon väntar praktik och jag har faktiskt en del bokningar. Vi hörs! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela