sarariekkinen

iPhone 5!

Publicerad 2012-10-16 18:57:10 i

Hej!
Sitter just nu och försöker smälta kvällsmaten litegrann, tänkte springa en sväng på löpbandet då. Gjorde ju inte det igår så det behövs idag!

Igår var jag och min mamma och hämtade min iPhone som jag beställde för ca 2 veckor sen. Blev så glad! Blev en vit mobil den här gången :)

Ikväll är det vm-kval som gäller, så jag tänkte poppa lite popcorn och mysa till det lite! Helt okej tycker jag när man ändå har tränat.

Är dock helt mör i kroppen efter massagen jag fick tidigare idag! Aja! Det får bli en kortis iaf.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela