sarariekkinen

Drömklänningen

Publicerad 2012-09-07 17:13:53 i Min vardag

Hej!
Nu är jag äntligen hemma!

För att förklara det förra inlägget lite.. Några tjejer i min klass blev tillfrågade att vara brudmodeller på en bröllopsmässa på en herrgård om några veckor. Så idag fick vi åka till butiken som ska sponsra oss med klänningar och så fick vi titta och testa.

Jag hittade min drömklänning verkligen. Den va så fin och satt så bra att jag kärade ner mig i den helt! Hade den bara haft ett släp så hade jag nog velat ha den på mitt egna riktiga bröllop.. Men ändå, SÅ fin!

Här är några bilder jag tog med mobilen. Ska självklart ta bättre bilder under mässan (då är vi iordninggjorda osv) så då ska jag förhoppningsvis ha en ordentlig bildbomb! Men här är de första bilderna iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela